Monday, December 28, 2009

Carl's Jr. sedap, KLCC

Makan, makan,makan. Kalau saat ni korang tanya Burger apa paling sangat tersedap, satu je jawapan dalam kepala otak aku, Carl's Jr. Burger KIng n McD kalah terus lepas aku rasa keenakan Carl's Jr ni. Kali pertama aku makan burger ni (sampai sekarang aku x penah lagi dapat makan dah pasal xda cawangan kat Penang), 1st time makan burger ni kat Sunway Pyramid iaitu after aku main ice skating.

Masa g kaunter tu pasal 1st time aku x tau nak order apa so aku tanya la kakak kat kaunter tu . Dia cadang la satu Burger ni. Tapi x ingat dah apa.
Then korang akan dapat 1 cawan yang korang kena ambik sendiri air tu kat tempat air. Kiranya korang ble refill berapa ratus kali yang korang mampu. Harga dia memang mahal sket tapi puas hati sebab saiz dia besar. X muat mulut aku nak gigit. Ke mulut aku yang kecik? Aku beli 2 biji burger tu ble share 5 orang. N setiap gigitan tu ' sedapnya, sedapnya,sedapnya.' Macam melampau sedap je aku explain ni kan? Daging dia memang lembut. Fries dia pun sedap gak. Then bila gigit tu ada cam fries kat dalam burger tu. Xtau la betul fries ke pasal x sempat tengok. Makan kelam kabut dengan nak kejar bas. Arghhh rindunya nak makan lagi. Kenapa la xda kat Penang????


Kalau nak try cari la lambang ni. Hasil google aku, cawangan Carl's Jr. ni selain kat Sunway pyramid, korang ble gak cari kat Pavillion, Mid Valley, One Utama. So sila la cari kat sana. Bila nak datang Penang hah???? Bila? Bila?


Kalau x silap aku x da la sebesar ni saiz dia. Mybe sebab dah terpenyek sebab kena bungkus. Tapi biasala suma iklan mesti nak bagi nampak sedap, besar. Tu sampai terkeluar cheese tu saja nak goda aku. Kalau korang yang 1st time tu x tau nk makan apa ringan2 la mulut tanya kat pekerja tu. Mesti diorang tau apa yang paling mendapat high demand. Aku pun lupa apa aku makan ari tu. 1st time makan susah sket nak ingat nama2 menu macam aku hafal menu McD.

Lepas tu g kat KLCC baring2 kat sana sambil kagumnya, kagumnya. Setiap kali tengok pun mesti rasa kagum dengan KLCC. Sebab kagum sangat, kononnya nak ambil gambar dengan KLCC.
Hambik ko. hitam terus muka x nampak apa. Nampak KLCC je.
Nah 1 lagi gambar makhluk hitam bawah KLCC.

Lepas tu buat keje orang xda keje, kami berlima berjalan dari klcc sampai hotel. Pukul 11 mlm baru sampai hotel.

No comments:

Post a Comment